The Modern World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Blandings Racen
Blandings Racen EmptyLør Maj 07, 2016 8:19 pm af Danniela

» Elver
Blandings Racen EmptyFre Maj 06, 2016 2:13 am af Danniela

» Hunter
Blandings Racen EmptyOns Maj 04, 2016 12:12 pm af Danniela

» Musik På Profilen
Blandings Racen EmptyLør Apr 30, 2016 1:43 pm af Danniela

» Mennesker
Blandings Racen EmptyMan Apr 25, 2016 2:06 am af Danniela

» Varulve
Blandings Racen EmptySøn Apr 24, 2016 4:48 pm af Danniela

» Engle
Blandings Racen EmptyLør Apr 23, 2016 11:52 pm af Danniela

» Mutanter
Blandings Racen EmptyLør Apr 23, 2016 3:37 am af Danniela

» Cyborgs
Blandings Racen EmptyLør Apr 23, 2016 2:13 am af Danniela

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger


Blandings Racen

Go down

Blandings Racen Empty Blandings Racen

Indlæg af Danniela Lør Maj 07, 2016 8:19 pm

Det her er jo så det man kan ha svært ved når du vil være en blandings race, men når det er så skal du som bruger og vælger af de to racer du vil blande sammen, hvad for en er den stærkeste side af racerne som du har valgt.

Lad os sige at vi tager et normalt menneske, og tager den ene halvdel væk fra det menneske, og putter i stedet for en del af en dæmon, så han vi jo to halvdele af to racer, men hvad for en del er den stærkeste, er det menneske delen eller er det dæmon delen?

I dette tilfælde vil jeg personligt sige at det vil være dæmonens side, da de jo normalt er stærkere end et menneske, hvilket vil sige at jeg vil nok gå efter og se på hvad dæmonen har af styrkere og svagheder, men man skal så også huske på menneske delen for den kan man jo bare lige cutte af sin karakter, så der skal man også læse deres styrker og svagheder, også lave en combination af styrker og svagheder, mere så man har en karakter som er i balance med begge sin sider af sig selv.

Dog lige en ting skal fast ligges angående sådan noget som en vampyr og varulv kan ikke blandes, da et en vampyr kan ikke føde eller noget i den form, den eneste måde de to skal blandes er hvis person er direkte lavet i et laboratorium altså gensplejsning, hvilket jeg vil mene er temmelig svært, når man har med en vampyr og gøre som man vil kalde for levende død.

Syns i at det er svært og finde rundt i hvad jeg mener eller at det ikke giver mening, så må i hellere end gerne kontakte mig omkring det.
Danniela
Danniela
Admin

Antal indlæg : 15

https://themodernworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 10, Fre Aug 05, 2022 1:25 am
Statistik
Der er i alt 4 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Arnica

Vores brugere har i alt skrevet 14 indlæg i 14 emner
Mest aktive brugere
Danniela
Blandings Racen I_vote_lcapBlandings Racen I_voting_barBlandings Racen I_vote_rcap